Polisen i jönköping uppmanar oss att inte bada i badhuset pga av giftiga gaser från svett och kiss ...Jo sen att dem ska sätta mer mannar på att kontrollera cyklisternas lyse:P Jönköpings största katastrofer!

Tvättstuga idag! Vi tvättar jämt på onsdag eftermiddagar men nej nu har någon jävel tagit alla eftermiddagar till nästa fredag. Jävla idioter! man borde ha en varsin bestämd dag. lite roligt hade vi idag iaf:P Jag hör hur alicia säger med panik i rösten "neeej vad e det där?" jo helt sant en silverfisk på golvet i torkrummet. tveskärrtar i avloppet kan jag ta men silverfiskar nej du där går gränsen. jag försökte iaf tappert rädda min rumskompis genom att dränka aset men en sån flaska med små hål i som mormor använder när hon stryker. vet ni? Dem jävlarna dör inte av lite vatten. Jag fick mosa aset. han dog ju men det var inte så mysigt.

Det absolut värsta idag var att den coolaste personen i idol åkte ut!!! Nils jag tror på dig iaf!

imorgon kommer jag mamma!!! ska få god mat och träffa nea och david:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0