090909


Rubriken är så för att idag är det den 9/9-09!

Som Emma nämnde nedan är det idag en tvättdag! Mellan tvättpassen har vi lagat mat och tittat på tv (top model och tyra banks show) Idag var det ett repris avsnitt där Tyra får utbrott på en av modellerna..haha omg.."Hello i am tyra banks and i am the best so listen du meeeeeeeeee!!!" BIATCH :P
Annars blev det riktig fest lunch idag minsann, fläskfilé , potatis kötbullar och bea sååås, hade dock ingen sallad hoho..
Btw, idag så gjorde jag ett test om vilken muminfigur jag var, och jag blev muminmamman? Tråkigaste ever!! Såhär stod det:

Alicia completed the quiz "Vem är du i Mumindalen?" with the result Muminmamman.
Muminmamman är både moralisk och vidsynt – en ovanlig kombination. De övriga medlemmarna av familjen är inte medvetna om att hon uppfostrar dem, delvis kanske f...ör att hon mest gör det genom att låta dem få begå misstag..

Förut det, dagens tabbe! I våran tvättstuga är det värsta pölen, nej , värsta pooolen för det verkar vara stopp nånstans, och tror ni inte att jag klev rakt i den TVÅ ggr, Emma tyckte det var roligt iaf.. hmmmmmmmmmm.
Jag tvättade mina små nallar som behövdes tvättas..På bilden är en vit nalle, som emma skratta jätte mkt åt för den blev helt luddig efter tvätten =(
Och lilla Lassie skrattar alla åt för att han är underviktig. "Platt"

//Alicia

FM i bilder:





 
Att vara, eller inte vara, en liten potatis? DET är frågan!


Vår mat hehe


Jag blev muminmamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0