Mitt namn på msn var: Pluggar! den som stör får spö


hej!
okej... jag vet inte vad du har skrivit för fylleinlägg här nedan emma, men NEJ jag skulle inte ha följt med vet inte höra ordet alkohol och jag har ju faktist tenta imorgon :P
Men men, vet ni att emma mobbade min dator jätte länge för att den bara har 10,1 skärm, tror ni inte att hon går o köper en likadan nu då? HAHAHAH fast en blå (jag har en röd).. avundsjuka eller vad? ;D

Ne men hörni, skrev ju som rubrik vad jag hade för msn namn.. Såklart blir jag störd av två st ändå ! Först skriver min storebror och sen min lillasyster, varför är syskon så tröga? dah. men det gjorde inget, det var trevligt.

Men iaf, emma är ju i södertälje och jag här hemma, jag trodde det skulle bli sjukt läskigt att vara här själv men nu efter 8 timmars plugg är jag så sjukt trött att jag inte ens vet vad jag heter. I vanliga fall hade jag blivit rädd för mina egna andetag och fått för mig att de skulle stå nån rymling utanför fönstret u typ gul regnkappa och luva haha. Men ne nu e jag för trött för det, men jag är iaf inte rädd för att vara rädd! Eller jo lite:P
Vilken räddhare jag är.

Ne men önska mig lycka till på tentan imorgon!! Smarto pluggar dagen innan men ändå...
Jag har även tvättat idag SJÄLV för första gången någonsin i mitt liv, och det gick strålande fast jag sopade allt under torktummlaren för orkade inte städa efter mig tihi.

Tänkte visa bilder på min och emmas goda pannkaks tårta men hittar ej den dumma kameran så de får bli imorgon för då ska jag STÄDA. Ska bli skönt!

God natt dröm vackra drömmar! (Själv har jag inte drömt en enda mardröm eftersom jag har min drömfångare ovanför sängen". DEN FUNGERAAR.
Hejdåhejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0