Tv


God morgon! Idag har jag verkligen tagit sov morgon, väldigt skönt =)
Jag gillar verkligen Tv:en nu för tiden. Idag, onsdag tex är det Bonde söker fru, på Fredag idol men årets höjdpunkt är ju att på Lördagar börjar ROBINSON :D Jag ÄLSKAR Robinson. Men hey, är det sant att Paulo Roberto skall vara programledare? Det är ju ett skämt.
Haha, appropå Paulo Roberto. När jag hade lektion i familjesociologi och hade diskussion om manligt och kvinniligt så var det en mamma ( en elev) som sa "Men tex när jag tänker på farliga män så är det typ Paulo Roberto. Han är ju liksom så maffioso".
Öh, alltså jag visst inte om jag skulle skratta eller gråta så jag sa bara, haha, Paulo Roberto är ju sveriges största fjant. Vilket är sant!! Hallå, han är inte manlig och knappast farlig hehe.
Och de här ryktet om att han skulle ha varit bland de farligast personerna på kungsan under 80-talet är VÄRLDENS SKÄMT.
Haha, nä okej nu skall vi inte ha någon mobbning på bloggen :)
Have a nice day! Jag ska tydligen på nått ekonommöte... Väldigt underhållande :P
Men först är de dags för frulle.

Ps, nu råkar jag se att jag av misstaag kollar på nått förlossnings program.. Ush verkligen inte fräsht :S Men barnen är så söta :) Undra om man själv har barn inom sisådär 5 år.. Oh lite skrämmande men åå så underbat =P


Kommentarer
Postat av: yasmine modell & blivande mamma

tack sötan ja bara 19 dagar kvar idag.... härligt hehe.

vad hittar du på nu ikväll?

något bra julklapps tips? kraams

2009-11-18 @ 20:05:40
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0