nu saknas bara bil sen e det mesta på plats i vardagen:)

Tog körkortet nu när jag var i södertälje. Fick ha pappas bil tre dygn istreck, sååå jävla skönt!! Det allra bästa den veckan var när pappa som inte hade åkt med mig efter uppkörningen förrns två dagar senare sa att han var såå stolt över mig som tog det så snabbt... plus att jag kör precis som han. kanske inget att skryta med men det var ju skönt att han blev glad:)

Idag skulle vara min och alicias andra arbetsdag men Max e sjuk nu så kanske får jobba imorgon istället. vi räknade lite på lönen och om vi verkligen ligger i så kan vi tjäna såå galet mkt. Det betyder att vi kan äta skräpmat och kött, jag kan färga håret igen!! lääängtar! Det andra pluset e att Max e så snygg!

hoppas på en lätt utgång imorgon. men den här gången tar vi bussen hem i tid:P

Jag sov till två idag men e fortfarande trött:( behöver skaffa mig lite mer av ett liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0