100 saker om mig


En tråkig lista om mig. Fördriver tiden så jag slipper gå och städa just nu *s*

1. Tre namn jag lyssnar till:

Alicia, Lizi, ?

2. Någonting jag tycker om med mig själv:

Jag är ganska ordningsam..

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv:

Mina sovrutiner

4. Detta är jag rädd för:

Hajar och råttor

5. Tre saker jag vill ha varje dag:

Mat, lycka, sömn

6. Tre saker jag absolut inte kan göra:

Se eller ta på en råtta eller mus, landa ett flygplan tror jag inte jag kan, vifta på öronen har jag ej lärt mig heller.

7. Detta tycker jag om att göra:

Vara med familjen

8. Detta vill jag göra just nu:

Trolla fram solen eller resa iväg

9. Bästa känslan:

Lycka

10. Värsta känslan:

Sorg , smärta.

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har:

Ärlighet, kärleksfull, omtänksam,  samt visar mig respekt, stabil, mogen, trivs med sig själv.

12. Är jag kär just nu? 

Upp till bevis

13. Jag vill gifta mig...

Kanske

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör:

Resa, få barn och få ett bra jobb

15. Min käraste ägodel:

Hm.. Kanske lite töntigt med det enda jag kommer på nu är min nalle.

16. Något jag vill ha i present:

Inget speciellt

17. Detta har jag på mig just nu:

Pyjamas

18. Favoritkläder:

Mest vardagliga kläder men gillar klänningar också

19. Favoritdjur:

Minigris

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest:

Det mesta. Mest latinamerikansk.

21. Favoritlåtar just nu:

Har många.. Shakiras nya är bra annars. Lo hecho está hecho.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan:

Idrott var roligt. Engelska och matte tråkigt.

23. Stjärntecken:

Jungfru

24. En bok jag älskar:

Brida

25. En film jag älskar:

Alla disney filmer

26. Tv-program jag gillar:

Andra avenyn, idol och robinson.. dock inte årets ännu.

27. Favoritdoft:

Pink sugar, Jennifer lopez nästan alla perfymer. Paco rabanne också.

28. Detta äter jag gärna:

Kött

29. Dricker helst:

Vatten eller läsk.

30. Favoritgodis:

Choklad

31. Hit vill jag gärna åka på semester:

Kuba

32. Färg på mina ögon:

Brun

33. Min vikt:

strax över 55 typ.

34. Jag tror på:

Mig själv

35. Jag spelar:

Shakira- sordo, muda

36. Person jag beundrar:

Finns många där också. Mina föräldrar bla. Samt några revolutionärer genom tiderna :P

37. Så här bor jag:

I lägenhet och i villa

38. Antal döda krukväxter i hemmet:

1 halvdöd. Emma glömde vattna innan hon åkte, försöker återuppliva.

39. Det här tänder mig:

Ärlighet, manlighet.

40. Det här gör mig avtänd:

cigarettstank, ölstank och falskhet.

41. Favoritfärg:

Röd

42. Favoritcitat:

Inget just nu.

43. En hemlighet jag vet:

Hemligheter får ej avslöjas.

44. Bästa present jag fått:

Alltifrån pengar, kläder, ipod, blommor, smycken , perfymer och aa..

45. Senast köpta skiva:

Minns inte faktist..

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:

Hm vet inte, nöjd med helheten.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:

Hm jag vet inte.. Mina tänder kunde ha varit lite rakare.

48. Udda förmåga/egenskap:

Jag kan sjunga Robin Hood sången så det låter nästan exakt som originalet, rösmässigt alltså.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara:

En puma ;)

50. Vad lyssnar du på just nu?

Inti illimani. Chilensk folkmusik.

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?

Jag har lagat chili con carné.

52. Var är dina föräldrar födda?

Sverige och Chile.

53. Vad är det senaste du installerade på datorn?

Spotify

54. Vilken är din favoritrestaurang?

Gillar thai resturanger och latino cajun.

55. När badade du i en pool senast?

I Spanien för 2 år sedan.

56. Har du varit med i någon skolpjäs?

Ja tyvärr.

57. Hur många barn vill du ha?

Framtiden för utvisa det. Men 2-3.

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?

Dålig hiphop, osmaklig rap och annat oljud. Hårdrock gillar jag ej.

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?

Självklart.

60. Vad har du för TV-kanaler?

De viktigaste.

61. Har du åkt moped någon gång?

Ja suttit bakom en gång bara. Typ 3 meter.

62. Har du busringt någon gång?

Ja hehe

63. Har du fått felparkeringsböter?

Nej

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?

Nej.

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?

Chile - andra sidan jorden så de ju så långt man kan komma typ.

66. Har du en egen trädgård?

Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?

Kan inte komma på någon tyvärr.

68. Kan du alla orden i nationalsången?

Nej det kan jag nog inte.

69. Badkar eller duschkabin?

Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?

Ice age och hotel  rwanda.

71. Favoritpizza?

Quattro.. Tropicana. Och med oxfilé.

72. Chips eller popcorn?

chips

73. Vilken färg på läppstift använder du?

Använder inte läppstift

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?

Nej

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?

Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice?

Apelsin

77. Vad var det senaste du åt ute?

Åt pizza

78. Favoritchoklad?

Noblesse

79. När röstade du senast?

Till Eu-valet.

80. När åt du en hemodlad tomat sist?

Länge sedan.

81. Har du vunnit en prispokal någon gång?

Ja förutom när jag spelade basket, så när jag sprang för korpen.. hahah.

82. Är du bra på matlagning?

Jag älskar att laga mat.

83. Klarar du att tanka själv?

Ja

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna?

Nej

85. Pepsi eller Coca Cola?

Pepsi

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?

En sjukhusrock och förkläden på café bara.

87. Vad var det senaste du handlade?

Mat

88. Har du kräkts offentligt?

Ja en gång på dagis. Framför familjen nångång också.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?

Hitta den sanna kärleken. Rättare sagt, bevara den sanna kärleken.

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket?

Ja

91. Har du ringt något betalnummer?

Ja

92. Kan man vara vän med sitt ex?

Upp till var och en.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?

Loli

94. Hade du mycket hår som liten bebis?

Jag hade värsta kalufsen, ja.

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?

Har ingen.

96. Vad har du i din väska?

Tömde den igår från skolböcker och busskort.

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?

Kollar på tv.

98. Vad är du tacksam för idag?

Min uppväxt och familj.

99. Var hittade du den här listan?

En väns blogg.

100. Har du följt med nån hem från krogen?

Nej aldrig med någon främling.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fler listor :D

2009-11-30 @ 13:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0